معرفی هتل های کیش


هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان در سال 1374 در جزیره زیبای بنا شده است. این هتل در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون قرار دارد. هتل پارسیان کیش 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل نزدیک به دریا می باشد و یکی از دلایل معروف بودن این هتل می توان به دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی در خدمات و امکانات مناسب آن اشاره کرد. در اطراف این هتل چشم انداز های زیبا و بی نظیر وجود دارد که این خود به تنهایی به جاذبه های این هتل می افزاید. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. آپارتمان های دو خوابه هتل پارسیان کیش در میان هتل های جزیره کیش بی نظیر و بی همتا است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش پاییز 96 می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش شهریور 96ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

_پارسیان_کیش.jpg

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی،اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

_پارسیان_کیش_1.jpg

_پارسیان_کیش_2.jpg

_پارسیان_کیش_3.jpg

_پارسیان_کیش_4.jpg

_پارسیان_کیش_5.jpg

 


هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب برای شما مسافران تور کیش مهر 96 می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg


هتل پارمیس کیش

_پارمیس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png   

نوع هتل: هتل پنج ستاره گرید B       تعداد اتاق ها : 168

آدرس : کیش ،میدان پردیس

هتل پنج ستاره ی پارمیس اقامتگاهی مجهز در جزیره زیبای کیش است. با موقعیتی در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.. این هتل در سال 1385 افتتاح گردیده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد که هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امکاناتی چون:سالن بیلیارد - استخر، سونا ، جکوزى - آرایشگاه مردانه و زنانه - کافى شاپ - کافى نت - فروشگاه - سالن همایش با ظرفیت 200 نفر- استفاده از اینترنت در اتاق، پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارمیس داراى چهار رستوران به شرح ذیل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى خدمات رایگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت برای مهمانان تور کیش نوروز 97 ، سرو میوه و آب معدنی در عصر، استخر و سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد.


  هتل لوتوس کیش

lotus_hotel_6.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گرید B           تعداد اتاق ها : 110

آدرس :  جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید ) هتل لوتوس

هتل لوتوس کیش که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، این هتل در بهترین منطقه گردشگری کیش و وقعیتی مکانی خوبی برای خرید از بازرها برای گردشگران تور کیش آبان 96 قرار گرفته در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

باطلاع می رسانیم نرخ اقامت در این هتل از اول دی ماه تا اطلاع ثانوی همراه با ناهار می باشد.

 

lotus_hotel_3.jpg

lotus_hotel_4.jpg


هتل شایگان کیش

_شایگان.jpg  

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد.

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

هتل  زیبای شایگان کیش با مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نیلگون خلیج همیشه  فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات موجب گردیده مهمانان تور کیش آذر 96 از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند.  هتل شایگان کیش با دسترسی پیاده 2 تا 5 دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.