هتل های مشهد


هتل منجی مشهد

هتل سه تاره تاپ منجی مشهد در پایان سال 93 با فاصله ی بسیار کمی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام برای خدمت رسانی به مسافران تور مشهد شهریور 96 افتتاح گردید.هتل سه ستاره تاپ منجی دارای مجموعه ی آبی بسیار زیبا و مجهز شامل استخر،سونا،جکوزی و اتاق ماساژ می باشد و همچنین رستورانی با منوی بوفه به صورت سلف و سرویس و بوفه سالاد ودسر و منوی انتخابی شامل بیش از هشت نوع غذا و صبحانه بوفه سرد وگرم همراه بافست فود کلیه ی امکانات خود را برای رفاه زائرین محترم در نظر گرفته است. 


هتل سی نور مشهد

هتل چهار ستاره سی نور مشهد در تاریخ ۱۳۹۳/۶/۱۶ در زاد روز ولادت مولای متقیان حضرت امام رضا (علیه السلام) با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد. واقع شدن هتل سی نور با ۲۲ طبقه در خیابان هفده شهریور و مجاورت با مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه و فاصله کم با حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) موقعیت خاص و ویژه ای را به این هتل بخشیده است. از امکانات این هتل میتوان به: صندوق امانات، استخر و سونا مخصوص آقایان، سیستم IPTV ، چند رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سالن های ضیافت و کنفرانس اشاره نمود. 
هتل سی نور با امکانات ذکر شده و پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و مسافران تور مشهد پاییز 96 می باشد.


هتل مدینةالرضا مشهد

هتل مدینةالرضا نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد از ورودی خیابان شیرازی به بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(علیه السلام) با محیطی فوق العاده زیبا، معماری اصیل ایرانی، نمای عالی و تجهیزات مدرن در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید. هتل مدینة الرضا دارای امکاناتی همچون اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین، کافی شاپ دنج و آرام با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک، شربت و بستنی و... همچنین چهار رستوران نرگس ۱ و ۲ و سنتی و آفتاب با طبخ و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی با فضایی دلپذیر و با پرسنلی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی و ترکی آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران تور مشهد مهر 96 و زائران گرانقدر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می باشد. 
لازم به ذکر است این هتل از پذیرش مهمان با تابعیت کویت معذور است.


هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد مشهد یکی از زیباترین و نوسازترین هتلهای هم جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد. این مجموعه با اتاقهایی استاندارد و دکوراسیون مدرن و مجلل و تایید شده از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، لحظاتی زیبا و آرام را برای شما عزیزان آرزومند است. از ویژگیهای بارز این هتل میتوان به: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)، تازه ساخت بودن هتل، دسترسی راحت و آسان به مراکز خرید بازار غدیر، بازار مرکزی، مجتمع تجاری امید اشاره نمود. هتل نگین پاسارگاد با امکاناتی همچون: چایخانه سنتی، اتاق چمدان، صندوق امانات در واحدها، ۳ طبقه پارکینگ، رستوران و کافی شاپ و دیگر امکانات در قالب ۱۱۲ واحد در ۱۴ طبقه با پرسنل مجرب و آموزش دیده افتخار دارد میزبان شما عزیزان و مسافران تور مشهد آبان 96 می باشد.


هتل آیران مشهد

هتل آیران مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد با فاصله حدود 10 دقیقه ای از حرم مطهر و داشتن امکاناتی از نظیر پارکینگ، آسانسور، لابی شیک و مجلل، اینترنت در لابی، لاندری و کادری مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی از زائران و مهمانان گرامی می باشد.برای مسافران تور مشهد آذر 96 لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.